Sjuuuk >.<

Värsta natten ever >.< Jag vaknade ca 4-5 gånger, hade världens huvudvärk, å sen tog det ca 30 min innan jag kunde somna igen. Väcktes av mamma tidigt imorse, men dom kommer jag knappt ihåg, pappa väckte mig senare iaf, då ringde jag å sjukanmälde mig. Sen vaknade jag "på riktigt" kl 2 typ, då hörde jag Fredrik + en okänd röst ute i hallen, antog att det var Karolina, Freddes tjej, så jag klädde på mig å gick ut å hälsade (för det va hon ;P) sen åt jag lite, kollade på tv å sen gick jag å la mig igen. Vaknade halv 6 nästa gång, då gick jag upp å käkade å sen la jag mig i sängen å läste ut Eclipse (tredje twiligtboken) å så gjorde jag mediakunskapsläxan. Så nu sitter jag här å hostar å snorar å har världens huvudvärk >.< Så jag ska ta en huvudvärkstablett nu, vilket jag eg. aldrig gör, men känner att det verkligen behövs nu!
Puss & kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0