Solen, välkommen tillbaka, å stanna är du snäll! :D

Tjenare =)
Dagen idag började med att jag gick upp å käkade å bla bla bla. Första lektionen var mediaproduktion, å jag låg ju efter megamycket då jag har missat 2 lektioner, alltså ca 5 timmar, så jag fick skynda på med mitt bokomslag, jag gör ett bokomslag till en ABC-bok, väldigt fint ;) Sen på väg till skåpen efter lektionen så märkte vi att solen sken, hallelujah! Fyfan va skönt säger jag bara :D Hoppas bara solen stannar nu oxå ^^



Matten va skitseg, vår favoritvikarie har blivit assträng å dryg, så det va booring. Lunchen va äcklig. Sista lektionen var svenska, där jobbade vi med skrivteknik eller nå sånt, va lätt å jag blev klar snabbt.

Dagens händelse:
Vår lärare Cecilia trodde att Jessica var självmordsbenägen! xD xD xD Jessica hade då skrivit en novell å lämnat in (jag måste f.ö göra den så snart som möjligt!) å den va tydligen väldigt mörk och dyster å det slutade med att flickan begick självmord, å då hade Cecilia typ trott att Jessica kände så som hon skrev, haha xD så det va ju lite kul :P

Efter skolan iaf så åkte jag till fruängen å hämtade ut saker på apoteket å sen gick jag hem =) Så nu har jag nyss kommit hem å jag har lagt över 2 firrar i akvariumet som "test", så om dom överlever (fan va elakt det låter :S :P) så ska jag flytta över de andra oxå :)
Ska stänga fönstret nu, för det e kallt ;)
Puss å kram <3

/C


Kommentarer
Postat av: Stephanie

HAHHA cecilia äger!

2009-02-10 @ 10:52:15
URL: http://puffslime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0