Städat hela dagen!!

Kl 1 imorse började jag att städa, och nu, kl halv 8, är jag klar ;) Jag har väl inte kört på högsta tempo hela tiden, har ju suttit ner ibland å kollat igenom tidningar å sånt som man vill slänga, men ändå :) Jag har tagit ut mattan och skakat den, och dammsugit överallt där det går att dammsuga, under sängen, under byrån, under bordet, ja överallt :) sen har jag gått igenom alla mina hyllor och tagit bort böckerna, dammat av och sen satt dit dom igen. Jag gick igenom två "lådor" jag hade typ under akvariumet förut, jag har tvättat av alla ytor, så det tog ju sin lilla tid, men nu är jag klar! :D Grymt skönt att ha det klart nu iaf :) Så här ser det ut nu! :D
Skrivbordet

Rummet i helhet ;P

Vid sängen =)

Hyllorna ^^

Utrymmet under akvariumet :)

Sen har man ju varit lite av en nörd, när det gäller frimärken, förr i tiden 8-)

Samlade mest på fjärilar, har ett helt album (det röda) som det bara är fjärilar i ^^

Nu för tiden samlar jag på änglar, fast har inte så många än så läge :)


Nu är jag iaf härligt trött, men ändå glad, för det e skönt å ha det städat! :D
Imorn är det fika med Madde som gäller! :)
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0