The sims ;D

Tjaa :-)
Har suttit å spelat the sims å sovit i 2 timmar å sen spelat mer the sims ;) Min snubbe har precis gått ut universitetet, så jag bygger värsta najsiga huset nu ^^ Hahaha å så sitter jag å lyssnar på Bandit, å för ett tag sen så började snubben snacka om bloggar, å han hade idag fått höras talas om Kissies blogg, så han hade kikat in på den å så läste han upp en del som hon hade skrivit å så sa han "När du sitter en dag och bara vill hoppa ut genom fönstret, så kolla in det här tjejen blogg, Alexandra Nilssons, så får du se hur jävla bra ditt liv egentligen är" Hahaha, va lite kul tycker jag ;)

Ne, tillbaka till the sims nu!
Puss å kram <3



/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0