Tisdag

Dagen idag började med en försovning. Jag vaknade kl halv 8, då min buss gick =P men jag fick i mig lite frukost och så gav jag mig iväg till bussen som gick 20 min senare än den jag eg. skulle ta.

Idag hade jag Engelska, Samhäll, lunch (fisksoppa usch >.<), musik och mediakunskap. På mediakunskapen så hade vi läxförhör, så man fick gå när man var klar, så jag slutade ca 1 timme tidigare =) Då åkte jag hem, slummrade till på bussen men vaknade i tid ^^  När jag kom hem så såg jag att Dharma inte varit ute på länge, så jag tog och gick med henne i 45 min! :) Va sol ute så det var mys ^^

Nu har jag precis käkat ett äpple =P Men ska kolla lite bloggar och sånt nu ^^ Ska plugga matte senare också, för det är G-test på onsdag, och jag vill inte att det här ska va det första jag får IG på, för jag känner att det är lite på gränsen, för jag fattar inte mkt av det vi håller på med >.<
Puss och kram <3

PS. nån annan än jag som längtar efter sommaren!? DS.



/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0