Vill du öka antalet läsare till din blogg?

Mitt tips: Bli lesbisk ;D

Haha ne men skämt åsido :P Efter min "confession" så hade jag plötsligt 31 läsare =P jag brukar ha mellan 20-25 typ :P Visst inte världens skillnad, men ändå, lite ;P Men mig gör det inget, bara kul med fler läsare ^^



Mamma ringde och väckte mig kl halv 7 idag iaf, så då gick jag upp å vägde mig. +0.1 kg, blää :P Men det  e lugnt, jag vet vrf, så jag ska skärpa mig ;D Sen gick jag ner å käkade frukost och när jag ätit så satte jag mig här ^^
Idag börjar jag med Grafisk Form, då ska vi redovisa våra skiv- och bokomslag. Får väl se hur det går xD
Men nu ska jag bädda sängen och klä på mig, ska gå hemmifrån om 15 min, så lite bråttom är det :P :P
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0