Åfan =P

Shit asså, syrran har fan djupa tankar :S :P
Från hennes blogg (jag har rättat till stavfelen :P)

"Nu är det bara 6  dagar kvar till skolan och jag pallar inte mer. Varför kan det inte va 9 veckor höstlov, 9veckor vinterlov och 18 veckor sommarlov. Det skulle  vara fett skönt. Läxor, matte och so/no det vill inte jag ha. Och äldre för varje år. Jag vill inte köpa saker själv och sköta huset, utan jag vill att man kan vara själv när man vill, gå i skolan när man vill och att göra som man vill. Förutom om nån t.e.x vill ha krig, inte sånna saker utan mera normala saker. Ja jag ska käka nu och sen ska jag typ lägga mig. Jag är trött för dem hära nyårsdagarna när man är uppe sent så jag kommer att skriva mer imorgon och då tror jag att jag ska skriva mer men nu är jag så hungrig så jag pallar inte att skriva mer!
/charlotte"

Eller vad tycker ni? =P
Men som sagt, ska sova nu ;)
Puss å kram <3

/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0