Dharma <3

Har precis kollat sista avsnittet av Skins (vet iofs inte om det finns nån säsong tre, får kolla upp det ;P Men nu tänkte jag byta laka i sängen (Såg att Inger fucking spytt i den igen!!!! >.<) å sen krypa ner å läsa lite innan jag släcker :)

Juste, kom på en sak! Jag la ju upp en bild på Dharma igår tror jag det va, å så såg jag några fina bilder på henne, så jag tänkte lägga upp lite fina bilder på henne :D












Många bilder jag vet, men fan va jag älskar henne <3 <3 <3 :D Tog en del pauser å sprang till sängen å la mig å gosade med henne å berättade för henne hur mycket jag älskar henne och hur mycket hon betyder för mig <3
Hoppas hon förstår :)


/C

Kommentarer
Postat av: Jenny Lindblad

Naaw :) <33



Jadå, för mig få du :) Kolla med Madde också men det ska nog gå :) men vi ska ju se på I taket lyser stjärnorna på premiären, hoppas det finns en till biljett till dig då också :D Vi får kolla upp det :) I värsta fall kan du ju bara hänga med till mig sen på lördag :) Men snacka med Madde om allt det, hon har mer koll på biljetter och så också :) <333

2009-01-29 @ 08:19:00
URL: http://crystalclear.blogg.se/
Postat av: Anonym

Den bilden när hon ligger på badringen är hur fin som helst!

2009-01-29 @ 17:28:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0