Filmkväll...

Som sagt så hade jag min filmkväll ikväll. Jens hade messat mig tidigare å sagt att Rasmus tänkt ta med sprit. Så jag messade Rasmus å sa att han inte fick göra det.

Först kom iaf Anton å Fabian å vi gjorde inget speciellt, kelade lite med Dharma å kollade saker på youtube medans vi väntade in de andra

Sen kom de andra. Å gissa vad? Jo, dom va såklart redan lite småfulla när dom kom, och så hade dom med sig 2 flaskor vodka. Så jag sa till dom att om dom blir för fulla så kastar jag ut dom. Vi satte iaf på "Bruce den allsmäktige" men ingen kollade typ









 
Sen blev dom alldeles för fulla (som ni kanske ser..) så jag slängde ut dom å satte mig här. Tycker det va grymt dålig stil av dom å ta med sig sprit fast jag sagt till både Jens å Rasmus att dom inte fick dricka här. Inte okej asså.
Aja, ska spela the sims nu.
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0