Fredag FFS! :D

Hellu =)
Idag så vaknade jag när jag skulle gå, så jag missade hela engelskan. Fick reda på att vi har fått en ny kille i klassen oxå! Han har tydligen gått på Riddarfjärden förut, men han ska provgå ett tag å se hur det känns typ :P Han heter Marcus/Markus iaf =) Men har tyvärr råkat ut för Micke :P Men vi ska försöka rädda honom på måndag har vi bestämt xD
Sista lektionen va iaf svenska, där skrev vi referat. Sen efter skolan så filmade vi 2 scener, å jag å Jessica satt å redigerade det, så nu saknar vi bara 40 sek! å vi har scenen där Jens dör kvar, å typ en scen till där Rasmus räddar nån, så det blir nog bra! :D

Höll på å somna när jag åkte hem, men jag klarade mig ;P nu e jag iaf sjukt trött. Tänkte gå ner å ta en dusch å sen kanske åka till Måns.. men ska jag göra det måste jag nog sova lite först, annars kommer jag va helt död :P
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0