Fucking magont!

Tja
Dagen började som sagt med prov. Matten va seg. Sen bestämde jag mig för å hälsa på den nya killen, så det gjorde jag, så han började hänga lite med oss. Så vi käkade lunch å sen körde vi fotbollsspel tills det va dags för samhäll. Där skulle vi jobba med våra kulturer, men jag å några andra fick göra muntligt omprov. Fick G.. väääldigt på gränsen till IG ;P
Efter skolan så åkte jag, Jessica, Rasmus å Jens å filmade scenen där Jens dör.. Blev helt okej tror jag ;P

Kom nyss hem, då kom pappa in på mitt rum å sa att dom ringt från sjukhuset å vill att jag ska komma in imorgon! Faaaan säger jag bara, magont som fan, för jag vill verkligen inte >.< Fanfanfan, har typ hemska värden å allt kommer suga >_< Enda positiva e att jag åker själv iaf..
Så nu lär jag ha magont hela kvällen/natten/morgonen fram till att besöket är över -.-' så kl 11:45 ska jag va där imorgon..
Sja, ska laga mat nu så jag får annat å tänka på!
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0