Jag hoppade! :D

Heej :)
Kvällen igår å dagen idag va asnice :D Blev som sagt en del snacks ;P


Å så blev det 4 filmer


Alla va bra ^^ Sen va vi å nattade hästarna oxå å tog några bilder :)

Ge mig mandarinen

Snälla

Jag vill ju


Tihi, sötnos där ^^
Ajuste! Sen så provade jag på å snusa, haha xD Men det va inte så äckligt så man kan tro faktiskt :) (va lössnus)
Men sen sov vi iaf


Imorse gick vi upp vid 12-tiden. Käkade frukost å så. Sen gick vi ut å satte upp hindren (Jenny skulle träna, för hon ska tävla) å sen gjorde vi iordning hästarna. Jag tog Mackan igen, Jenny tog Stanley å Elin kollade på å fotade :) å lilla Pelle fick stå å kolla på, för varken jag eller Elin vågar rida honom :P
Bilder :D








Å nu till det bästa ;D
Elin å Jenny ville hoppa Mackan, för dom visste inte om han hade gjort det nån gång. Haha å jag anmäler mig som frivillig xD Dom satte bommarna på det lägsta typ, å jag travar lite lugnt med Mackan mot hindret med Jenny på Stanley precis framför. Sen när vi ska hoppa så tar Mackan något jättesteg/hopp å jag glider nästan av, men jag klarade det fan! :D Å det bästa e, att det finns bildbevis på mitt första hopp :D (Tack Elin! ;D)

Nice va? ;D

Här e Elin när hon rider oxå :)


Elin med Pelle som vi lät springa lite i hagen sen så han oxå fick lite motion =)


Haha, måste ju lägga upp bilden på bubblan i äggen oxå ;D ;D


Å så en bild på Jennys tavla hon fick av Madde å Elin i födelsedagspresent ;D


Vi åkte hem vid 5-tiden, så jag kom hem kl 6 å badade å sen fixade mig lite, för jag hade min filmkväll idag istället. Men om den skriver jag i nästa inlägg.
Puss å kram <3

/C

Kommentarer
Postat av: Madde

Jävlar vilket skutt mackan tog =O Hehe men fett duktig du e som hoppar bara efter ngr gånger!=D

2009-01-05 @ 00:14:30
URL: http://nooneelsebutme.blogg.se/
Postat av: elin

Är så avensjuk på din blogg! För din e så mycket bättre än min...

2009-01-05 @ 00:26:50
URL: http://olagligtblond.blogg.se/
Postat av: Jenny Lindblad

Wiie :D (haha fantasifulla kommentarer du får av mig :P haha)



Kul att ses igen iaf! :) <3

2009-01-05 @ 02:23:59
URL: http://crystalclear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0