Jag ska börja gymma ;D

Hellu =)
Nu jävlar händer det grejer här ;D Haha, ne men jag å Madde ska börja gymma i långbrohallen :) Det e billigt iaf, så vi ska dit imorn typ å kolla hur det ser ut å så :) Jag har ju varit där varje vecka i ett antal år men har typ aldrig varit å kollat i gymmet :P men jag hoppas det ser bra ut :)

Har precis suttit å kollar schemat.. Här e mitt nuvarande:

Å här e det som vi kommer få nästa termin (nästa vecka typ?)

E väl helt okej.. fast inga sådär härligt dagar som man slutar tidigt (som vi har på våra nuvarande fredag t.ex) men men =P Vi ska iaf ha estetiskt val den här terminen! :D hoppas verkligen jag får musik!! annar blir jag suuur.
Å vi kommer inte ha nån mer datakunskap heller (sista plågsamma lektionen, då vi oxå har prov, e på måndag! :D) så vi kommer istället ha NK (naturkunskap? typ :P)  vilket iofs oxå e ganska tråkigt.. men men :P Men.. man kanske kan vara med i kören nu när man slutar senare på fredagar.. hmm, får kolla upp det ;)
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0