Jävla skiiiiit

Asså åååh, fett dåligt humör jag e på nu! >.< E hungrig som fan, men maten e inte klar förän om 35 min, å jag ska till sjukhuset imorn, men aa, skön sovmorgon ändå, TRODDE JAG! Ne, för jag va tvungen å ta med mig kameran å bandet hem idag, å det måste dom ha imorgon på morgonen, så jag får gå upp vanlig tid ändå å åka till skolan, va med på första lektionen å sen åka till svedmyra station, å därifrån åka till högdalen å därifrån ta en buss till huddinge sjukhus! Asså gaaah!!

Så här känner jag!


Å inte nog med det, för sen ska jag väl antagligen tillbaka till skolan.. njae, vetifan om jag orkar det oxå.. får se..
32 min kvar tills maten e klar... e jättehungrig! Ska väl sätta på ärtorna snart oxå..
Puss å kram <3



/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0