Måndag

Hej hej,
Idag försov jag mig (Snoozade för länge :P) så jag kom ca 30 min för sent till Grafisk Form. Min lärare verkade lite sur å undrade om jag hade flexitid :P Men han satt iaf å gick igenom massa saker som va så tråkigt så man höll på å somna (kan iofs bero på att jag va trött, för såå tråkigt va det väl eg inte :P) sen de sista 10 min skulle vi göra en uppgift, men kanppt hälften hann ens logga in xD

På matten hade vi en vikarie, honom gillade vi (Jag å Jessica) för han va bra :D
Sen vare lunch, de va ganska gott för en gångs skull :O
Å som sista lektion hade vi svenska, där snackade vi om "pälsen" en novell vi läst. Å Cecilia e så seg xD Seriöst, hon går igenom samma sak tusen ggr å kommer aldrig till poängen tyyyp xP
Sen slutade vi iaf :D Då blev jag så glad så jag gick till biblioteket å lånade Sandor slash Ida. Eller aa, jag lånade den väl eg. för att jag var tvungen ;)

Bussfärden hem gick snabbt, för jag sov, det va skönt :) å typ precis utanför dörren träffade jag bror min ^^
När jag klev innanför dörren blev Dharma helt galen å gjorde några frivarv i huset å slutligen upp i min obäddade säng med sina blöta tassar/mage, så det va ju lagom kul >.< nu har hon iaf äntligen lugnat sig! Så jag tänkte sätta på ett avsnitt Skins å kolla på =)
Tjingeling
Puss å kram <3

/C

Kommentarer
Postat av: Jenny Lindblad

Saknar dig din mupp! <3

2009-01-26 @ 21:35:10
URL: http://crystalclear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0