Maskeradhoppning!

Tja ^^
Maddes mamma kom å hämtade upp mig (Då va Madde å Elin redan i bilen) å vi åkte till Bredäng å hämtade upp Måns å sen åkte vi till mrs å väntade in Jenny. Så vi lallade omkring där å jag pussade på alla hästar å hade kul ;D (Men Måns ville inte pussa mig när jag pussat på hästarna xP) sen kom iaf Jenny, så först kollade vi på första gruppen när dom hoppade (Det va 4 grupper, å Jenny va allra sist :P) å när andra gruppen skulle börja hoppa så gick vi till stallet å gjorde iordning Stanley å Jenny =) Haha å när dom andra va å hämtade saker så stog jag å gosade med Stanley å pratade med honom å sa att han va sååå varm å sååå gosig å sååå fin. Haha å så hör hör jag någon säga "Heej Carro" å så vänder jag mig om å där står Felicia från min gamla klass, haha, så det va ju nästan lite pinsamt ;D
Men nu ere bildtime :D
(Bilderna tagna från Elins blogg!)
Jenny skulle då vara rosa pantern :)



Å sen va det dags för tävlingenen då, å den gick bra :)


Sen va det dags för prisutdelning.
Jenny kom på tredje plats i hoppningen, å 5te plats i maskeraden :)
Så här är hon med sina priser ^^

Å det va det ^^
Sen stog vi i 25 min å försökte få in Stanley i transporten, men det gick ganska snabbt ändå :) 
Sen stog vi i typ 20 min å väntade på Maddes mamma som till slut kom å körde hem mig ^^
Men nu ska jag ta ut linserna :)
Puss å kram <3

/C

Kommentarer
Postat av: Jenny Lindblad

Wiie XD

2009-01-07 @ 22:33:52
URL: http://crystalclear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0