Onödigt vetande om mig

Snodd från Elins blogg ;)

♥ Höger- eller vänsterhänt: Höger
♥ Humör just nu: Sovhumör ;D
♥ Favoritgodis: Saltlakrits :D
♥ Kläder just nu: långkallingar å tröja ;)
♥ Musik just nu: Bandit 106.3
♥ Sommarplaner: Hmm, kanske ut å rida med familjen :) (om vi har råd..)
♥ Hur många kuddar sover du med: 2 ^^
♥ Spelar du nåt instrument: arå ;D Gitarr, sång å piano e väl dom jag kan bäst, men kan en hel del andra oxå ;D
♥ Morgon- eller nattmänniska: Natt ;D
♥ Vem är viktigast för dig: Många, går inte å välja en :)
♥ Bio eller promenad: Bio ofc!
♥ Är du kittlig: Ibland :P får mina ryck ibland xD
♥ Snarkar du: Om jag är jättetrött å förkyld :P
♥ Stjärntecken: Vågen =)
♥ Äckligaste insekten: SPINDLAR FFS! :S :S
♥ Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Osynlig :D
♥ Vad vill du jobba som? Något med djur :)
♥ Stökigt eller välstädat? Ehm.. oftast stökigt :P men det händer att jag har städat ;D
♥ Skulle du nånsin få för dig att hoppa bungy-jump? Jag har haft tankar om att göra det väldigt länge.. men vetifan om jag skulle våga när jag väl står där xD
♥ Gillar du att sjunga? Gillar?? Älskar förfan! <3 :D
♥ Anser du att du är stark? Jora ;D
♥ Vad gör du om du får hicka? Håller andan i 10 sek å sväljer 3 ggr, brukar funka ;)
♥ Vad längtar du mest efter just nu? SOMMAR!! (och sommarlov ;D)

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0