Onsdag-skola igen

Hellu,
Vaknade i tid idag! Wohoo :P Så jag kom till gympan. Väl där verkade Petter (läraren) inte känna igen mig eller ens komma ihåg att vi skulle lägga upp ett personligt schema för mig. Så Jessica å Stephie övertalade mig till att (håll i er nu! ;D) jag ska börja gå på gympan med dom! =P =PMen ska köpa nya gympakläder innan jag kan börja vara med xP
Eftersom att varken Jess eller Steph hade med sig kläder så satte vi oss vid skåpen å snackade. Sen kom Stephies kompis, å herre gud säger jag bara, den tjejen kan prata, haha xD
Sen gick vi iaf å åt, å efter det satte vi oss å chillade lite igen ^^

Lektion nummer 2 var rörlig bild. Vi (Rasmus å Jessica) satt å redigerade, själv sov jag :S :P Seriöst, jag va helt borta, va så jävla trött, så jag somnade :P jag hjälpte till liiite på slutet iaf xD Men vi satt över i en halvtimme ungefär, sen fick vi springa för å hinna med tunnelbanan.
Jag gick av vid Mariatorget å gick till Synsam å hämtade ut mina linser :D så vi får hoppas dom e bättre nu ^^ sen åkte jag hem =) så nu e jag hemma å sitter här å chillar lite ;)
Ska göra mat imorgon eg. men eftersom att ingen har skrivit upp sig på idag så funtar jag på å fixa käk idag.. Ska ju göra tomatsoppa den här veckan ^^ så det blir gott :D
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0