Onsdag

Hellu =)
Jag hann med bussen idag, så det va bra ^^ Träffade Erik från förra klassen idag vid busshållsplatsen oxå, så vi satt å snackade hela bussresan oxå.
Svenska - där läste vi en novell typ
Idrott - Fystest, fyyyfan asså :P men det gick väl helt ok =P
Lunch - Fisk, men det va ätbart
Samhäll - Lyssnade på redovisningar
Kärdag - Blev ingen film för min del, för tydligen så skulle vi 1or visst få välja sex och samlevnad, inte bara tvårona, så det gjorde jag ^^ Det va tydligen "The shining" som film, å den har jag sett förut, så jag missade inget ;)
Så vi pratade lite om vilka namn man använder till vad å vi kollade på bilder å gjorde några övningar (sånna där att man faller bakåt å nån tar emot en å sånt) å sen bestämmde vi att vi ska fortsätta med Sex och Samlevnad ett par ggr till, bara vi i den gruppen dåra, å så ska vi få nåt sorts betyg sen :P
På vägen hem så träffade jag Erik igen vid busshållsplatsen, så vi satt å pratade hela vägen hem oxå =P

När jag kom hem så var farfar här, så jag satt å pratade med honom ett tag, sen satte jag mig här, å nu ska jag skriva den där jäkla referensen som jag är grovt försenad med xD
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0