Öööh..

Shu bre,
Smallville-avsnittet va hur bra som helst! Så ni vet det ;D jag vill se nästa!! å nästa efter det! jag vill se alla xD
Har iaf jonglerat lite idag oxå.. å seriöst, DET GÅR INTE xP Jag kan göra ett "varv" sen ibland ett kast till, men mer än så går fan inte =P Men jag ska fan öva tills jag klarar det ;)

Tiggde 100 kr i förskott av pappa, så nu har jag liite pengar iaf =P Men 40 kommer gå åt nu när jag ska gymma.
Min buss går iaf 27 så om ca 20 min ska jag väl börja klä på mig å gå ner till bussen ^^ Å så får vi ju hoppas att det e bra där nere så man kan fortsätta gå där ^^
Puss å kram <3

/C

Kommentarer
Postat av: Elin

asso åh din design e fett fin :)

2009-01-16 @ 16:03:39
URL: http://olagligtblond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0