Töntigt...

E det inte lite töntigt att jag ska gå å lägga mig nu. Hade det varit skola så hade jag säkert kommit i säng nån gång vid 12-1, men bara för att jag e ledig så går jag å lägger mig i tid :P Varför? Eller... det vet jag nog eg. svaret på redan..
För när det är skola dagen efter så kan jag inte somna, då ligger jag bara å tänker på så mkt.. men inte på helger, nej nej, då kan jag somna snabbt.
Men just på vardagar.. Jag tänker på vad som kan tänkas hända dagen efter, både kul å tråkiga saker.. mest tråkiga.. Det e absolut inte så att jag inte trivs i skolan, att jag e mobbad eller så.. Men jag har varit det å jag e så jävla rädd att jag någon dag ska göra något fel, å mina vänner, alla,  ska vända sig emot mig helt plötsligt, å jag ska stå där själv, igen. Det har hänt mig en gång redan.. å jag vill inte att det ska hända igen.. =/

Jag tror jag har kommit fram till varför jag trivs mycket bättre med killar oxå.. Så var jag inte förut, i första åttan, då var jag bara med tjejer, men dom svek mig å vände 3 hela klassen emot mig.. Tjejer e.. falska å komplicerade, faktiskt. Jag säger inte att alla är det, men många. Killar är mycket.. lättare på nåt sätt. Inta lika falska. Inte lika mycket snack bakom ryggen. Dom är bättre helt enkelt.

I min förrförra klass så var jag med H & J, men dom va grymt olika mig. Det var väl alla eg. Dom klädde sig snyggt, sminkade sig, va "coola", allt det jag inte var.. I min förra klass kände jag mig någorlunda trygg ändå, för där hade jag kompisar som va ganska lika mig. Helt galet flummiga med andra ord.  I den här klassen finns det inte nån som e speciellt lik mig på det sättet.. å jag vet inte.. E väl rädd för att klassen nån dag kommer tycka jag är för mkt.. som alla i klassen tycker om Micke...
Jag ska fan gå i den här klassen i 3 år.. så jag hoppas jag överlever iaf...

Ajdå, nu blev det ett långt inlägg igen.. inte vad jag tänkt.. men men, ska iaf sova nu
Puss å kram <3

/C

Kommentarer
Postat av: Fabian

jag hatar inte micke...

2009-01-19 @ 11:57:38
Postat av: Anton

Så länge du inte stöter på kamratstödjaren så är det okej. ;)

2009-01-19 @ 14:53:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0