Torsdag!

Hej,
Idag vaknade jag i tid, men fick ändå springa för å hinna med bussen :P Som tur var så va Mimmi vid busshållsplatsen å såg att jag kom springande, så hon segade lite så jag skulle hinna, tack! <3
Mentorstid - Fick våra frånvarorapporter och betyget för den enda avslutade kursen vilket är datakunskap, jag fick VG.
Svenska - Fabian, Ellinor och jag som är en grupp gick iväg för å jobba med en uppgift vi fick, men vi snackade mest bort tiden :P
Matte - Började med geometri, gick ganska bra, jag gjorde ett par tal iaf ^^
Lunch - Kycklinggryta med ris, helt ok. Sen satt vi mest å kollade på medan killarna spelade biljard.
Engelska - Vi fick uppgifter å göra, det gick bra ^^
Naturvetenskap - Jag sket i denna lektion å åkte istället hem efter engelskan, var fööör trött för å orka med den, då hade jag slutat 16:20 lixom >_<

Sötisar <3


Nu har jag ganska nyss kommit hem, ska äta nåt å sen lägga mig å vila ett tag :)
Puss å kram <3

/C

Kommentarer
Postat av: Elin

Den där bså himla söt på dom tvåå! <3

2009-01-31 @ 22:22:59
URL: http://olagligtblond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0