Uttråkad

Du är 20% ond!
Du är en aningen ond, fast i smyg!

Ett test från testportalen.se



Du är 0% emo!
Du älskar mjuka fluffiga saker och ditt liv är fantastiskt och rosenskimmrande. Vad är emo? !

Emo test från testportalen.se



Du är
Stålmannen
63%
Kattkvinnan
63%
Robin
59%
Fantomen
53%
Batman
52%
Spindelmannen
35%
Hellboy
34%
Hulken
34%
Wolverine
31%
Du är en godhjärtad person
med utomjordisk styrka som älskar
att hjälpa andra.

Ett test från testportalen.se



Du är helt bindgalen!



och du spelar alla händer som ens blänker det minsta och tvekar inte att satsa hus och hem på att ditt par i treor ska stå sig när det ligger 4 hjärter på bordet. Online poker kan bli ditt fall!


Ett test från testportalen.se



Lite skoj test jag har gjort =P Å nu sitter jag med ett omljligt IQ-test x( men ska fatta att "S o d 7 D" står för "Snövit och de 7 dvärgarna" och att "52 V h e Å" står för "52 veckor har ett år" å jag har massor kvar, å jag fattar typ ingen xD Har redan gjort 7/10, å sen kunde man gå vidare, å nu har jag klarat 3/10 å man ska klara 8/10 för å gå vidare xP Jobbigt jobbigt, men men, har nåt å göra iaf xP
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0