Vad vi kom fram till..

Har en nyfiken läsare som undrade vad vi kom fram till när vi snackade om fjortisarna å deras bröst. Å vi kom fram till att dom egentligen inte har några, men använder 2 eller flera BHar med någonting i så att dom ska se stora ut, å så ska BH-banden vara så korta dom bara kan vara, så dom ser ännu större ut. Å så ska dom självklart ha stoooor urringning så att alla killar ska se så mkt som möjligt av deras minibröst ^^ Så kort å gott så har de flesta fjortisar inga bröst (för att dom typ är 13 år) men dom önskar att dom hade ;D
Så nu vet ni det oxå ;)

Exempel på urringning:

HAHAHAHA måste "lägga ut" den här oxå xD xD xD Men eftersom att hon så gulligt skrev sitt namn över hela bilden så länkar jag. Men fortfarande, HAHAHA. Hon kan ju få va stolt om hon vill.. men seriöst? xD xD

För tillfället så fixar jag mat (pommes frites å kokt korv =P) medans jag väntar på att Kyle xy ska ladda klart så jag kan se de två nya avsnitten!! :D :D
Puss å kram <3

/C

Kommentarer
Postat av: Sophie

sant de du säger :D du, såg din katt uppe på fotot, den långhåriga, världens sötaste måste jag säga ! vad är de för ras ? och har du några bra tips om hur man kan köpa katter ? te.x bondgårdar eller hemsidor ! tack på förhand. Sophie

2009-01-20 @ 17:52:29
URL: http://minafina.blogg.se/
Postat av: Anonym

ok, du är de sniglar du har på bilden ? är de din husdjur ? nyfiken :D

2009-01-20 @ 19:22:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0