Wohoo! :D

Tja! :D
Faan va kul det har varit :D började dåra med att jag drog till Madde där vi fixade oss, å när vi va klara med det så satt vi båda å läste tills det va dags å gå ;) så då åkte vi till Slussen där vi mötte upp Suss (Stavning? Maddes mamma e det för övrigt) å så åkte vi en station. Sen gick Suss å hämta biljetterna å gick å hämtade upp sin kompis Åsa, så jag å Madde stod å letade efter tjocka Whiskeygubbar xD Vi fann några ;)

Sen när vi skulle på båten dåra så vare ju tull där å så står dom där med en hund. Å hunden stirrade på mig när jag kom å börjar nosa som faan på mig :P Så jag fick ju lite panik å undrade va fan jag skulle göra :P så jag kollade på hon som höll i hunden, å hon frågade om jag hade hund hemma, å det har jag ju, så jag fick gå ;P

När vi kom på båten då så letade vi upp vår hytt, å sen gick vi å käkade. Blev fläskfilé (har jag för mig :P) med pommesfrites. Å sen massa efterätter ;D Så vi satt där ganska länge å åt å pratade sen drog vi tillbaka till hytten där alla bytte om å sminkade å fixade sig å allt det där. Suss å Åsa blev klara först så dom drog innan oss. Å när jag å Madde va klara så drog vi upp å glassade omkring lite ;D å sen drog vi till karaoken :D Jag va uppe å sjöng två gånger ^^ först sjöng jag "The Reason" å sen "Walking on sunshine". Haha å när jag sjöng första låten så sprnag det upp en tjej å ställde sig bredvid mig å började dansa typ, å sen när jag sjungit klart så sa hon "va duktig du va!" å pussade mig på kinden xD Haha jag typ "eeh, tack så mycket" hehe det va lite kuuul ^^

Sen efter ett tag så tröttnade vi så vi drog upp till den stora scenen där ett band spelade. Å när vi kom upp för trappan så kom det tre småfulla killar som typ "Shit! Jag känner igen er! Ni e Carolas dansare ju!" Haha jag å Madde garvade mest. Sen sa en kille, typ fullast av dom alla "Ne, vänta, du e ju Carola!" till Madde, hahaha det va kul xD xD
Sen drog vi iaf å dansade å drack cola å dansade lite till. Sen blev vi varma så vi gick ut å satte oss, då kom det fram en snubbe som va 40+ (vi frågade ;P) som vi satt å snackade med ganska länge, men han va schysst =) Sen kom Suss, då drog han :P Men vi träffade på honom lite här å var ändå ^^ 
Men kvällen flöt på å vi hade kul, dansade mest med varandra. HAHAHA juste, sen när vi satt å vilade lite som kom det en gubbe, 70+ typ, å frågade om han möjligtvis kunde få bjuda upp till en dans xD Men nee, vi sa nej ;)

När jag å Madde stog på dansgolvet å dansade så kom det en snubbe å bjöd upp mig, å så blev det en lugn låt så vi dansade tryckare typ xD Haha men han va ju aaaspackad, å ville bara kladda hela tiden, så jag fick flytta upp hans händer varannan sekund typ :P å sen jävlades jag lite med honom ;P
Men sen iaf så satt vi ner, å så gick det förbi en assöt kille, å jag trodde han va typ 20 eller nå. Å vi spanade in varandra hela kvällen å flörtade å höll på, men han verkade lite blyg, så jag gick ner å dansade(va f.ö nån tjej som trampade mig på foten med sin jävla klack! AAAAAJ säger jag) med honom å sen skulle han bjuda på nåt å dricka, men dom stängde precis då, så han bjöd på en vatten xD ;P Men så stod vi å pratade lite å jag frågade hur gammal han va, 27 svarade han :P Haha men det kunde man inte tro :P eller, det beror på vart man kollade. För ansiktet va ganska runt så han såg ganska ung ut, men själva kroppen, ojojoj ;) Typ maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaassa muskler ;) Han va het ^^ Tydligen åker han motorcykel, å vattenskoter har han oxå ;) Men aa.. han va het ^^ så vi dansade å snackade tills bandet slutade spela å jag å de andra skulle köpa nåt å äta, så det va sista gången jag såg honom :P
Jag å Madde hade som svar varje gång någon frågade hur gammal vi är "hur gammal tror du jag/vi är?" å alla gissade nåt mellan 21 å 25 :P Men det e iofs inte så konstigt med tanka på att man nog inte tror att 16-åringar e på båten ;)

Vi kom i säng någon gång vid halv 5 tror jag? Å man vaggades till sömn ^^ Imorse vaknade vi vid 9-tiden typ, så Madde å jag låg å läste, vi pallade inte gå upp, det gungade så mkt >.< men vid halv 12 gick vi upp iaf å klädde på oss å drog iväg till karaokefinalen. Jag sjöng två låtar, "Smells like teen spirit" och "himlen runt hörnet" men jag gick inte till final :( Men när den va slut så glassade vi mest omkring :P å vid 3-tiden så gick vi å packade våra saker å kom väl ut därifrån nån gång vid 20 i 4 typ. Å så blev vi upphämtade av Maddes bror som körde hem mig ^^ Så nu sitter jag här =) Ska väl packa upp min väska nu =) (bilder kommer sen när jag har snott dom från Maddes blogg ;))
Puss å kram <3

/C

Kommentarer
Postat av: Madde

hehe jag har typ 2 bilder så du får dom över msn ;)

2009-01-24 @ 19:07:34
URL: http://nooneelsebutme.blogg.se/
Postat av: Elin

Hah det låter skojj jue ;) Fick inte Madde något ragg?? :P Hon är ju så dålig på att skriva i sin blogg....

2009-01-24 @ 23:08:04
URL: http://olagligtblond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0