-

Hellu,
Stog i kassan idag. Först var det en tjej som i typ en timme berättade vad allt betydde å vad man skulle trycka på å sånt, sen skulle jag eg. gå tillbaka till köket för det var typ ingen som kunde stå med mig, men så kom det en kille som sa åt mig att ta några kunder, så jag gjorde det så jag tryckte in allt å så, sen när jag var klar så sa han åt mig å börja packa å så drog han, jag fick typ panik! Visste inte alls vad jag skulle göra eller nåt =P men han kom å hjälpte mig sen iaf xD Men resten gick bra, alla va så snälla :D Det va typ ba å säga "Jag är ny" då nickade alla å log å väntade tålmodigt ^^ Min första kund hette Micke iaf! han var jättesnäll, så sa han "Mig kommer du aldrig glömma, jag var din första kund!" haha xD

Men iaf, jag gjorde en del fel också, för folk säger oftast "Chicken McNuggets" så jag knappar bara in det fast dom oftast menar hela menyn! Så det felet gjorde jag typ 3 ggr innan jag lärde mig =P Men tjejen som också stog i kassan var jättensäll å sa att alla gör sånna fel första gången ;P

Jag slutade kl halv 9 iaf, då gick jag hem å då hade Erik gjort mat! Spaghetti å köttbullar ;) så vi åt (Jag, Erik, Viktor å Emmi) sen kom Fredrik hem också så han å Emmi har snackat om taxi =P (Fredde ska börja köra på onsadg, å Emmi jobbar i växeln) så jag satt å lyssnade på det ;P men nu ska jag lägga mig å läsa! :D
Puss å kram <3

/C

Kommentarer
Postat av: Terese

Haft en bra dag?

2009-07-13 @ 23:19:28
URL: http://fantasidif.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0