3 nya brännsår på armen, tack för den!

Blev äckelköket idag! Så nu har jag 3 nya brännsår på armen, känns ju nästan bra! -.-' Var 4 jobbiga timmar, va fett mkt folk på kvällen jue! Vi låg efter hela tiden typ. Men på slutet så såg jag pappa, så jag vinkade till honom å han vinkade tillbaka, sen va det nån annan som vinkade också, så jag trodde det va nån jävla retard som trodde jag vinkade åt henne, men sen kollade jag å såg att det va Elin! Hon å Madde va där ^^ Så dom väntade på mig (de va bara 15 min ^^) sen flummade vi, typ tänkte hur det skulle vara om jag å Madde jobbade tsms, helt galet med andra ord! Vi skulle nog få kicken efter bara en dag :D

Fick skjuts hem sen iaf (cykel, helt livsfarligt! xD) Sen va vi inne hos mig en snabbis för Elin ville se Zingo, men nu har dom nyss gått, så jag ska ner å ta en dusch nu!
Puss å kram <3

/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0