Att vara låg är ungefär som att vara full.

Förraförra inlägget skrev jag när jag var låg (diabeteslåg, inget annat ;P) å det är en av de värsta känslorna jag vet >.< Det är nästan som att vara full. Jag vet vad jag ska skriva, men det går typ inte, jag trycker ner fel tangenter flera gånger om. Man känner sig otroligt yr, allt typ snurrar. Usch, hatar det >.<

Har iaf käkat nu, så det känns lite bättre. Sitter här å myser med Musse ^^ (Han heter inte Musse, vi har inte bestämt något namn än, men jag måste kalla honom något så länge, så det får bli Musse tills vi kommer på nåt bättre ^^) Ska väl klä på mig, å sen kanske dra till Alex med Musse, för hennes föräldrar vill se honom ^^
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0