Gamla Mail

Hellu,
Har gjort klart designen åt Mel idag =)

Vad tycker ni om den?

Jag har iaf varit nere på macken å köpt lite onyttigt :P Så nu sitter jag här å klappar på Zingo som ligger bredvid tangentbordet ^^ han gillar å ligga det, men det blir lite svårt så han får lov att ligga bredvid ;) Han gillar också att ligga på akvariumet å titta ner, å det gör väl eg. inte så mkt när han är så liten, men när han blir stor blir han tung, å jag vill inte tt täckskivan ska gå sönder, så jag lär honom redan nu att han int får vara där, så varje gång han hoppar upp så fräser jag högt åt honom å tar ner honom därifrån å säger nej! =P

Har iaf kollat igenom lite gammal mail, jävlar va mkt skit man har sparat =P så jag har rensat och så har jag kollat igenom allt innan såklart, hittade massa gamla konversationer bl.a med Staffan, då vi typ "diskuterat" det som hände den där kvällen, å hans förklaringar var nog bland de sämsta jag sett, eller, det var inte ens förklaringar, bara skitdåliga försök till bortförklarningar! usch, blev assur igen när jag läste igenom det! Men men, nu är allt raderat! orkar inte tänka på det å det känndes jävligt skönt att radera allt som hade med det att göra!

Hahahaha ja vi är normala (A)

Men nu ska jag vinna den här patienceduellen mot Jenny! jag var ju fan proffs på det förut! ;D
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0