Gåsö!

Hellu,
Vaknade kl 9 idag å fick lite panik, min dörr stod öppen! Men tydligen hade Musse (funderar på Otto också, om jag nu får behålla honom, men e inte det lite gulligt? ^^) mjauat å tyckt synd om sig själv så mamma hade släppt ut honom så han hade rusat omkring i huset hela morgonen med både Inger och Sigge, verkar gå bra med båda dom :-) För han är ju så liten så ingen ser honom som ett hot :-)



Jag gick upp å kollade på dom ett tag iaf, sen käkade jag frukost å sen tog jag en dusch. Så nu sitter jag här, nydushad och påklädd, har packat ner badkläderna också, så snart ska vi åka :D Kanske mobilbloggar något under dagen, annars så hörs vi ikväll igen!

Puss å kram <3

/C

Kommentarer
Postat av: ★ Savefors★

Hoppas att du får en bra lördag !



Kram

2009-07-04 @ 13:01:34
URL: http://saavefors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0