Hej jag är världens klantigaste..

Jag har tappat bort min pump. Jepp ni läste rätt, men megasuperduperüberlivsviktiga insulinpump.
Vet inte riktigt när, men antagligen när vi stannade till på Solsidan å handlade. Grejen e att jag märkte det strax efter det, men jag trodde bara att jag glömt den hemma, vilket hänt förut, så jag sa inget. Men när vi kom hem så låg den inte här hemma någon stans! Så jag sa det till mamma som såklart panikade, sen ringde hon till butiken, men det var nå fel, för dom svarade, men sen bröts det flera gånger :/ Så nu sitter vi här utan nåt att göra, för ingen kan vi ringa nu heller, vi får vänta tills på måndag, så tills vidare får jag ta 5 fucking äckelsprutor om dagen -.-'
Fan.

/C

Kommentarer
Postat av: lovisa lite bättre än bäst

Med mig är det bara fint! :)

2009-07-04 @ 20:55:05
URL: http://lovisawinther.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0