Hej jag har inte alls lust att jobba idag!

Hej,
Idag va det ju Harry Potter! :D Det var jag, Alex, Madde, Jenny och Mimmi :) Ni som ska se filmen men inte har läst böckerna och inte vill veta bör inte läsa vidare :)


Harry Potter and the half-blood prince

Jag var ganska nöjd med filmen, men som alltid så har man för stora förhoppningar om den! Så andra gången man ser den är alltid bättre =P Det var två saker jag verkligen saknade i filmen, det var fighten som ska vara i slottet när Dumbledore och Harry kommer tillbaka, å då - om jag inte minns fel - så ska Bill bli biten av Fenrir, eller hur? Å det spelar ju ändå lite roll med tanke på att han ska gifta sig i nästa film! Så då kan han ju inte se normal ut. Men det jag blev mest besviken på var att dom inte hade med Dumbledores begravning!!! Det enda dom gjorde när han låg där va å höja trollstavarna så det glödde lite ur dom lixom! Jag hade förväntar mig att han skulle ligga där å sen omslutas om en vit kista, det skulle vara jättemycket folk där, kentaurerna skulle skjuta pilar över församlingen, varrufoket skulle sjunga, å Harry skulle säga till Ginny att dom inte kan vara tillsammans längre! Ne, det blev jag riktigt besviken på, för det trodde jag verkligen dom skulle ha med!

Aja, när jag kom hem så spelade jag lite wow! (TIHI :D) men nu ska jag iväg å jobba, ska gå om 15 min, suck! Känner inte alls för att göra det >.< pappa har precis skjutsat iväg Erik å Viktor till Gåsö, fyfan va skönt!! Jag vill också :( men kan varken vara på Gåsö eller Tärnsjö för att jag jobbar, så det suger :( Men imorn ere kryssning iaf, å det kommer bli så jävla kul! :D :D :D

Puss å kram <3

/C


Kommentarer
Postat av: Stephanie

Men gud den där begravningsdelen borde ju ha varit med.. :O nu kommer man ju tro att de är tsm hela sommaren..ohwell så är det ju med filmer baserade på böcker ;-) man kan inte ha med allt.

2009-07-15 @ 21:35:44
URL: http://puffslime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0