Jag. Är. Trött.

Hej,
gick upp kl 11 idag å kl 12 var jag på jobbet. Så jag har stått å gjort hamburgare i 4 timmar nonstop (okej, små pauser för å dricka) å nu är jag äntligen hemma, känner mig helt slut!
Har både fått lite skäll å beröm, å så har jag bränt mig lite! men jag överlever =P Nästa vecka jobbar jag måndag, tisdag, onsdag och söndag, alltså 14 timmar å 30 min, jag blir trött bara jag tänker på det -.-' Men på måndag ska jag börja stå i kassan! Och på onsdag e det ju Harry Potter!! :D :D :D Sen på torsdag-fredag så blir det kryssning med Madde, Jenny å Elin :D Sen så e ju Maddes mamma å hennes kompis med också ;) Men det kommer bli så jävla nice :D e fett pepp ^^ Nu e jag iaf ledig en dag ^^

Men jag är grymt ofräsch, så jag ska ner å ta en dusch å försöka skrubba bort lukten som vägrar försvinna!
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0