middag med pappa imorn :)

Hellu =)
Var ute på en 90 min promenad, jätteskönt ^^ Satt ett tag i långbroparken också och tittade på alla fåglar som flög omkring, mys :D Ett djur som jag skulle vilja ha nån gång, det är brevduva :) Jag har läs lite om dem dock, å det verkar som om man borde skaffa 20 st typ =P men fett coola djur, så kan man ju tävla med dom också, asgrymt! Kanske ett framtida djur jag skaffar när jag bor i villa typ ^^



När jag kom hem iaf så frågade pappa om jag jobbar imorn, å eftersom att jag inte gör det så undrade han om jag ville gå ut å äta, å det tackar man ju inte nej till, så det blir nice =) Men nu har han precis åkt å jobbat iaf, så jag är ensam hemma med Zingo! Funderar f.ö på att kanske gå till cats&dogs nån dag å köpa ett halsband till honom. Han måste vaccineras också! men det får nog vänta tills jag fått min lön...
Aja, ska städa undan lite i rummet nu, e lite stökigt :P
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0