Natti

Haha lilla söta Zingo ^^ Han ligger å gnager på skrivbordet när jag skriver, eller så går han på det så meningarna jag skriver blir helt crazy, Jenny vet vad jag pratar om ;D å när jag rör på musen (misstolka inte!! :P) så attackerar han min hand å typ biter mig i tummen xP Lille sötnosen :D
Jag vann föresten patienceduellen ;) Så det e nice :D

Imorn ska jag iaf fika med Jenny å Madde! :) Så det blir skoj ^^ Sen på kvällen ska jag å mamma på förhandsvisningen av Sommaren med Göran ^^ Föresten så är imorgon min sista lediga dag! För på tisdag så ska jag på introduktionen!

Sommaren har knappt börjat när Göran blir dumpad av sin flickvän. Han ligger rejält efter på jobbet och inkassobreven faller som höstlöv i tamburen. Alla ska dessutom till Doddes midsommarfest på hans lyxiga sommarställe i skärgården. Alla utom Göran. Görans kompis Alex är förstås bjuden men han måste vakta sin flickväns nakenhund Tingeling under midsommarhelgen. Efter litet övertalning seglar i alla fall Göran, Alex och Tingeling ut i skärgården mot Doddes sommarställe. En våt svensk midsommarhistoria tar sin början med jakten på den stora kärleken som lurar någonstans i vassen.

Men nu ska jag leka lite med Zingo så han blir lite trött å vill sova inatt ;) Ska bara natta firrarna först ^^
Puss å kram <3

/C

Kommentarer
Postat av: Jenny Lindblad

Hahaha, jo jag vet vad du snackar om XD

2009-07-07 @ 18:06:11
URL: http://bulletprooof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0