Poker @ tallskär?

Hellu,
pratade precis med mormor, hon ville mest veta hur det går på jobbet och sådär, sen pratade vi lite om vad vi ska göra när jag kommer ut dit, jag ska ju vara där sista veckan av sommarlovet, längtar! Eller, jag längtar ju inte tills sommarlovet tar slut, men till att komma ut dit! Det blir jag, Lotta, Saga, Hugo, Theo, mormor och Eric ^^ Sen följer Dharma med också :D Vet dock inte om jag vågar ta med Zingo.. katter har nämligen försvunnit från den ön, och jag vågar inte ta den risken att förlora honom <3 

Mormor nämde iaf också att killarna från tallskär var där! Det är 2 killar jag var med förra sommaren + tre tjejer, vi åkte vattenring, spelade poker å hade skitkul, så jag hoppas att vi gör det igen! Sen hoppas jag att Freddy är där också! (A) en kille som är lika snygg som han jag såg på grönan typ! Jag träffade honom bara en snabbis förra året när han kom för att lämna Charlotte som varit över hos dom och lekt med nån unge i hennes ålder. Sen att han är från england (alltså han besöker bara sverige en gång om året, så han har den där härliga dialekten :D :D) är ju bara ett stort plus, eller vad säger du Madde? ;D

Ne, nu ska jag äta frukost iaf! Börjar jobba om 2 timmar, så vi får se vad jag gör fram tills dess!
Puss å kram <3

/C

Kommentarer
Postat av: Jenny Lindblad

Svar: Jag säger KÖR PÅ :D:D:D Höhö ;) du kan väl samtala med mig på något vis när du kommer hem i kväll? :)

2009-07-28 @ 15:45:37
URL: http://crystalclear.blogg.se/
Postat av: Madde

Heheh såklart!:D dregel

2009-07-28 @ 19:16:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0