Taken

Shu,
Jag å Johan kollade på filmen Taken, har sett den förut med Alex på bio, men den var bra ^^ nu är vi på mitt rum å gör typ ingenting, Johan sover lite halvt å jag leker med busfröt Musse ^^ Seriöst, han tröttnar aldrig xD
Imorn ska jag som sagt till mormor, så då kommer Alex hit nån gång å håller Musse lite sällskap :) Sen ere som sagt grillkväll på kvällen, men jag har inge pengar, så jag hoppar nog det.

Fick ett sms av Madde nu på kvällen också, hon frågade om jag ville med kryssning om 2 veckor. Men samma sak där, jag har inge pengar :/ Fyfan va skönt sen när jag kommer igång å jobbar, då kommer jag typ alltid ha pengar, så det e nice :D då behöver jag inte säga nej till allt för att jag inte har några pengar ^^
Men ne, har inte så mkt mer å skriva nu =P
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0