Tro det eller ej...

Men jag har faktiskt tappat intresset lite för att blogga! Så det kommer nog inte bli sådär extremt mycket inlägg nu i framtiden, kanske 1-2 om dagen bara, hoppas ni överlever det!
Ska sova nu iaf, måste bara leka lite med söta Zingo först :D <3

Lotta kom föresten hem idag! Men hon blev inte alls sur, som jag trodde att hon skulle bli för att han är min, hon verkade mest tycka att det e kul å ha en kattunge hemma ^^
Men måste sova nu iaf! Jobbar ju imorgon igen, 14-17 e tiderna som gäller imorgon ^^
Natti :-)
Puss å kram <3

/C

Kommentarer
Postat av: Jenny Lindblad

Men åh, jag förstår inte varför Carro? :( (a)

2009-07-09 @ 13:19:37
URL: http://crystalclear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0