Zingo

Godmorgon!
Vaknade för en timme sen, har bara hunnit med att käka frukost å prata lite med pappa under den timmen. Haha måste säga att Zingo är så otroligt gullig :D om jag försvinner nånstans, t.ex går på toa, stänger in sig på mitt rum eller så, så sitter han å mjauar tills jag kommer ut igen =P spelar ingen roll att pappa sitter i rummet bredvid, utan det är just mig han vill vara med ^^ Det tycker jag är gulligt :D



Men han är fan värre än Dharma när det gäller tiggning! =P Satt å käkade frukost, så hörde jag ett litet kurr efterföljt av ett tyst mjau, så jag tittade ner och där satt Zingo å tittade på mig med så stora ögon han kunde å såg söt ut =P Haha men han fick ingenting ändå, även fast han var så söt ;P Men nu ska jag kela lite med honom, hörs sen!
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0