Ändrat

Tja,
Blev inte så att Johan sov här, så han ska sova här en annan gång istället :)
Idag vaknade jag kl 11 första gången, då kom Lotta in på mitt rum å väckte mig å undrade om jag kunde följa med henne å Jacquline å bada. Klart jag inte ville det när jag låg å sov =P Så hon gick å ringde mamma, fråga om hon fick gå själv, å det fick hon inte, å hon dampa ut helt, hon stod å skrek å stampade i golvet. Till slut dampade jag ut på henne å sa åt henne å hålla käften. Sen somnade jag om.

Vaknade andra gången kl 1, kollade mobilen å såg att jag fått sms. Tydligen så blir det inget kebabkäk idag, så frågan är va man ska göra då? Det är ju grymt skönt väder, så jag ska nog ta en dusch, sätta på mig nå chill kläder å gå ut å läsa :)

Föresten, bli medlem här för gratis glass! Man får sms som man visar upp i kassan istället för att betala, smart va? :D

Puss å kram <3

/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0