Bilder!

Nu när jag äntligen fick tag på minneskortet så laddade jag över lite andra bilder också, så det här blir ett bildinlägg!

Först lite från Lottas födelsedag :)
Haha mamma väckte mig tidigt :P Jag var trött..

Viktor var trött..

Erik var trött..

Dharma var trött..

Lotta var inte trött ;D

Lotta fick en prinsessklänning av mamma. För er som vill veta så har mamma sytt den själv. Hon började när Lotta var 4 år, och Lotta fick den nu på sin 9-årsdag, så det tog ju ett tag ;P

En peruk fick hon också ;P


Sen vet jag ju att ni nästan har dött av längtan för att få se min nya gitarr ;P så här kommer en bild :D Det blir dock inte rätt färg på bilden :P gitarren är eg. mer grön :P

Alla mina fina gitarrer :D (okej, kanske inte så fina, måste nog fixa dom lite, e liite mkt fingeravtryck överallt xD)


Så, det var allt för mig! nu ska jag nog ta en powernap, e grymt trött!
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0