Dags att sova..

Tja,
Går fett bra för mig på The Sims 3 :D Jag har visserligen precis dött, men jag var 5-stjärning kock. Min man lever, å min dotter har gift sig och fått barn, hur bra e inte det? ;D

Men nu är det väl typ dags för mig att gå å lägga mig. Ska upp kl 6 imorgon, kl 7 går min buss så e jag framme ungefär kl 8 ^^ Lite segt å gå upp så tidigt kanske nu när det e sommarlov, men jag älskar barn, så det e nice ändå :D
Så godnatt på er ^^
Vad ska ni göra nu när det är lov föresten? Eller har ni ens fått lov än? :)
Puss å kram <3

/C

Kommentarer
Postat av: Jennica Björk

sv: haha yes. vart bor du? du är lik en tjej på min skola ;p

2009-06-11 @ 02:49:12
URL: http://jennicabjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0