En pool tack...

Tjenare,
vaknade kl 2 idag!  Sov kanske liite väl länge, men men =P Hade världens konstigaste dröm, jag va typ på Hogwarts, å snape va där, det va skoavslutning, men han var jättesnäll! aa den va konstig helt enkelt =P
När jag gick upp så va mamma, pappa å Fredrik somrigt finklädda, de ska iväg till Fredriks flickväns föräldrar på picnik ^^ Mamma hade köpt världens största ask Guylian till dem.

Men iaf, det är skitvarmt idag för er som har missat det, så jag tänkte höra med er om det är någon som vill skänka mig en pool? :D Skulle inte banga på ett par kalla xider heller (A) Men va bra att ni så gärna köper det åt mig! Det e bara å lämna det vid dörren så blire finemang :D (önskedrömmande jaaaaa =P)
Ne, ska kolla klart på Knowing nu, orkade aldrig det igår =P

1959 begraver eleverna i en nyöppnad grundskola i Lexington, Massachusetts en tidskapsel full med teckningar. Tidskapslen är en hälsning till framtiden och tanken är att den ska öppnas om 50 år av skolans dåvarande elever. 2009 är John Koestlers son Caleb (Chandler Canterbury) elev på skolan och med under öppningsceremonin. Teckningarna delas ut till barnen, men istället för en harmlös teckning som föreställer en framtidsvision, får Caleb ett underligt brev fyllt med till synes osammanhängande siffror. Siffror som, när de skrevs 1959, i bästa Nostradamus-anda visar sig utgöra datum för olika katastrofer under de kommande femtio åren.

Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0