Flickvänner från förr

Tja =)
Idag vaknade jag kl 1, fan va skönt å sova :D Så jävla nice med sommarlov att det inte är sant asså ^^ Idag ska jag träffa Jenny, vi ska på bio, flickvänner från förr blir det =) å sen åker vi hem till henne, så det e nice ^^

Den världsberömda modefotografen Colin Mead är sinnebilden för en playboy. Han är snygg, självsäker och framgångsrik, framför alltnär det gäller kvinnor. Han lever livets glada dagar och låter sig inte snärjas av någon. Colin verkar ha precis allt han önskar sig, allt utom kärlek. Men å andra sidan är kärlek inte något som Colin saknar eftersom han inte tror på kärleken. Faktum är att han ägnat hela sitt liv åt att hållasig så långt som möjligt ifrån allt som påminner om kärlek. Men allt förändras då Colin återvänder till sitt föräldrahem när hans yngre bror ska gifta sig. Plötsligt ställs han öga mot öga med det förflutna. Och med en rad före detta flickvänner...

Den kommer va bra tror jag :D Men nu ska jag käka frukost, har inte gjort det än! =P
Puss å kram <3

/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0