Fredag

Tja,
Jag var ju med Alex igår, å vi drog iväg till personne å tog ett kvällsbad ^^ Först när vi kom dit så var det asmkt folk där, så vi satte oss en bit ifrån, sen kom det två killar å satte sig vid oss å började snacka, å då fick vi reda på att de var 8orna som firade sin skolavslutning typ =P Haha sen va det så kul, för när dom frågade oss hur gamla vi va så blev dom typ chockade, dom trodde typ vi va 20 :S :P Sen frågade han alla som gick förbi hur gamla dom trodde att vi var =P sen va det en kille där som typ" Jag e jättedålig på att gissa ålder... men kanske.. 15?" haha :P

När klockan var ungefär kvart i 11 så var det fortfarande mkt folk, men inte en enda badade. Så vi slängde oss i, å det va fett skönt faktiskt ^^ vi simmade runt där helt själva ;P sen kom det 3 andra som badade också. Det var några cp-ungar som slängt i flaskbottnar i poolen, som jag trampade på så jag fick ett sår precis mellan lilltån å ringtån (haha tror den heter så? xD) så då drog vi hem till Alex, å jag trodde inte såret va så illa, men sen när jag satte mig å kollade på det så var det ganska mkt blod. Haha Alex reaktion :D "Blod!" sa hon å stod helt blickstilla :P Lilla Alex ^^ Men såret va inte så farligt, det såg värre ut än det var.

Vi drog hem till mig sen iaf å Alex fick prova på å spela the sims 3, å sen spelade vi kort, å kl 1 gick vi å la oss, å jag somnade på en gång, var så jävla trött =P
Idag vaknade vi kl 12, gick upp å käkade frukost, å nu får vi se vad vi gör ^^
Puss å kram <3

/C

Kommentarer
Postat av: Jennica Björk

sv: haha nej det var inte du :) tror dessutom att hon hette något annat :P hahahhaa.

2009-06-12 @ 14:43:51
URL: http://jennicabjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0