Fredag!

Shu,
Idag hade vi bara två lektioner, NK och Foto.
På NK lektionen så gick vi igenom provet (jag fick G+) å sen kollade vi på filmen antz. Haha seriöst, det e en barnfilm, å gissa vad dom säger?? "Jag som hade tänkt att ha med dig i mina erotiska fantasier" (nåt sånt iaf ;D) Hahaha wtf lixom? xD Visst, barn förstår nog inte riktigt va det betyder, men ändå xD
Snackade betyg också, jag får VG, jag hade hoppats på MVG, men jag vet att jag inte ansträngt mig så mkt, så det e mitt egna fel >.<

På fotolektionen så var jag i utskriftsalen å skrev ut mina reportagebilder, å när jag var klar med det så åkte jag hem, å så började det helt plötsligt regna massor, så det var ju tur att jag hade paraply med mig ;) Sen kom jag hem å tänkte "åh va skönt å komma in å bort från regnet" men neee, då va jag tvungen å gå ut med Dharma -.-' Men när jag kom in igen så gick jag in å satte mig här. Men nu tänkte jag sätta mig å spela lite gitarr.

Föresten, ni har ju inte sett min nya gitarr!! Men jag har ingen kamera för tillfället, men när jag får tag på en så kommer det bild :D
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0