Harry Potter och Halvblodsprinsen

Hej :D
nu är jag hemma igen ^^ Så nu ska ni få veta vad jag har haft för mig =)

Torsdag: Vi åkte till landet, när vi kom dit så packade vi in, käkade lite å sen läste jag innan jag gick å la mig ^^


Fredag: Vid 10-tiden så gick vi upp, å vid 11 så åkte vi till stället där midsommarstången var, senare kom mormor å Eric också, vi va där ett tag, lyssnade på vår älskade "ut i Tärnsjö"-låt ;D Sen åkte vi till tennisbanan för å se om nätet var uppe, å det var det, så passade vi på å fika lite också, för mamma hade gjort iordning lite =) Sen åkte vi hem. Senare, kl 7 så åkte vi till ett annat ställe där nån bandet från Lets Dance spelade. Dom spelade 2 låtar kl 7, å sen kl 9 spelade dom mera. Medans vi väntade på att kl skulle bli 9 så kollade vi på killarna som sketade, å så spelade vi minigolf, det va kul :D Fredrik vann, Mamma, pappa och Viktor kom på delad andraplats, Erik kom 3a jag kom 4a och Lotta kom 5a =P Men kul var det iaf =D När vi kom hem så spelade de andra något spel, men jag satt å kollade på tv igen. För om jag skulle varit mer så skulle brorsorna bara retat mig för att jag var så dålig så jag pallade inte =P Sen kollade vi på Sweene Todd och sen gick vi å la oss.



Lördag: Vi gjorde inget speciellt under dagen. Till middag så blev det grillad lax å potatis å till efterätt så blev det rabarberpaj, men jag käkade jorgubbar, gillar inte rabarber =P Sen spelade vi finska spelet som vi kallar det =P Men det heter väl typ sifferkubb eller något eg. =P Jag var grymm i början, men sen råkade jag fälla två, så jag "blev tjock" å sen blev Viktor, Fredrik å Eric också "tjocka" å jag blev det en gång till! Å så slutade det med att Erik vann! Haha å mormor gjorde noll poäng hur många gånger som helst =P Men det var kul :D Sen badade de andra bastu men jag pallade inte så jag snakade i tel. med Alex ^^ Sen gick vi in å kollade på tv å sen gick vi å la oss.



Söndag, Idag: Vi började städa, jag hjälpte pappa å hugga ved, fan va jobbigt det var =P Diskade gjorde jag också, å krattade undan lite saker. Sen bråkade jag med Lotta som försökte förstöra mitt pussel! DAMP! å sen la jag mig å sov ett tag innan det var dags att åka. Vi kom iväg någon gång vid halv 7. Kom hem vid typ halv 10, då kom Alex å lånade några böcker av mig. Skulle eg. träffat Johan idag, men jag är jättetrött å ska fixa lite saker, så vi ska ses imorgon istället =)

Jag har bokat biljetterna till Harry Potter och Halvblodsprinsen också!!!! Så ska hämta dom imorgon =) 560 kr blir det för 5 pers. Men den är 2 h å 33 min lång! NICE NICE NICE! :D Den kommer va grymt bra! :D Men nu ska jag upp å ta en dusch innna jag läser igenom min 103 inlägg som jag har å läsa genom bloglovin =P



Puss å kram <3

/C


Kommentarer
Postat av: Stephanie

Nice, premiären? :D vilken biograf och tid? jag ska på söder kl 18

2009-06-22 @ 00:26:10
URL: http://puffslime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0