Hemma..

Tja,
Hemma från promenaden. Var grymt skönt att vara ute. Gick ner till ängen över vägen, å så förbi Kennys hus sen gick jag hela långa raksträckan från typ cats&dogs till långbroparken där vi satt ett tag och kollade på det mörka vattnet. Irritationen gick över efter ett tag. Sen när jag kom hem till parken kl halv 12 så stod Martin och Johan där å spelade fotboll, va aslänge sen jag snackade med dom, så det va kul att träffa dom igen, å Martin var lika söt som alltid (A) Men vi stod å snackade i ca 40 min, men sen blev det kallt så alla gick hem.

Nu känner jag mig ganska lugn iaf. Jag behövde verkligen den där tiden för mig själv. Dharma behövde en rejäl promenad också, nu är hon mycket lugnare :) Nu ska jag antingen sätta på en film, eller läsa lite. Tror jag ska läsa, det lockar mer ^^

Jag "har" ingen engelska imorn, eller vi gör typ inget där, så jag börjar 9:40, så innan jag stänger av datorn ska jag kolla när min buss går imorgon =)
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0