Idag har jag..

  • Läst Harry Potter och Hemligheternas Kammare, nästan klar! :D
  • Klippt klorna på alla djuren (som har klor som behöver klippas ;P)
  • Spelat gitarr
  • Målat naglarna
  • Kollat på Royal Pains, pilotavsnittet, grymt bra, SE!
  • Satt på Dharma hennes fästingshalsband
  • Kollat på andra avsnittet av mental
  • Varit onyttig å köpt godis
  • Kollat på talang
  • Bytt nål
  • Fyllt på med vatten i akvariumet

Så nu vet ni det också ;D Ne, men min dag har alltså varit ganska seg =P Så jag tänkte sega ännu mer genom att läsa ut Harry Potter å sen kanske sätta på nån bra film ^^

Imorn iaf ska jag vara i stan kl halv 12 för vi, min familj alltså, ska käka lunch med mormor någonstans. Vet inte varför vi ska göra det, men vi ska det iaf =P

Föresten, om nu alla tackar ja, så blir det nog en mysig midsommar! :D För mormor och Eric ska komma ner till landet, å sen kanske moster Cicki kommer med sin man och deras tre barn, mina übersöta kusiner :D så om det blir så så ere nice :D

Å snart är det sommarlov!!! :D ska bli så jävla nice :D På lördagen ska jag på gruppintervju på McDonalds å senare samma dag eller dagen efter ska jag och Dharma iväg till Gåsö, mormors landställe i en vecka typ :D Sen vill jag åka till Dunker nån gång under sommaren också, farfar landställe ^^ Fett mysigt där =) skulle va kul om jag kunde få ta med mig Alex då också =) men hon har ju sina djur å ta hand om.. så jag vet inte om det går..

Men ne, nu ska jag inte sitta å planera hela sommaren här, nu ska jag ju läsa! :D
Puss å kram <3



/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0