Jag älskar att läsa! :D

Haha fan va jag älskar att läsa :D Händer ofta att jag sitter å börjar garva högt för att jag läser något kul.
Som det här t.ex:
(Från Harry Potter och fången från Azkaban)

Percy däremot räckte högtidligt fram handen, som om han och Harry aldrig hade träffats tidigare, och sade:
"Harry. Så trevligt att se dig"
"Hej Percy" , sade Harry och försökte låta bli att skratta.
"Och det står bra till med dig, hoppas jag?" fortsatte Percy pompöst och skakade hand med honom.
Det var nästan som att bli presenterad för borgmästaren.
"Mycket bra, tack..."
"Harry!" sade Fred, som knuffade undan Percy och bugade sig djup. "Det är en storartad glädje för mig att se dig, gamle gosse.."
"En sån enastående ära för mig" sade George, som nu skuffade Fred åt sidan för att i sin tur gripa tag i Harrys han. "Helt underbart"
Percy blängde bistert.
"Nu räcker det", sade mrs Weasley
"Mamma!", utbrast Fred, som om han just fått syn på henne, och grep henne i handen. "Så fantastiskt roligt att se dig..."

Hahaha ni kanske inte är lika stor boknörd som jag är, men jag tycker det här är hysteriskt rolig! xD jag får verkligen fram en bild på hur det ser ut, haha xD
Ne, tillbaka till böckernas värld! :D
Puss å kram <3

/C

Kommentarer
Postat av: Jennica Björk

sv: ja de tär dom verkligen. han heter foppa, hehe :) han är tio år och vi ska försöka para honom eftersom att vi vill ha kvar något efter honom eftersom att vi hade hans mamma och hans mormor. men vi hittar typ ingen annan renrasig cavalier ;/

2009-06-06 @ 18:34:37
URL: http://jennicabjork.blogg.se/
Postat av: Hörnet

Du är inte ensam om att ligga och garva för dig sj xD

2009-06-06 @ 19:05:54
Postat av: Jenny Lindblad

Hahaha, men det där garvade jag också åt minns jag XD och nu garvade jag igen! Så du är inte ensam ;) Men vi kanske är nördar båda två iof? :O XD



Svar: Haha, ofc!

2009-06-06 @ 19:44:13
URL: http://crystalclear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0